Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dar3kk | użytkownik

imię i nazwisko adresLublin zarejestrowany30.03.2008 @17:59:27 ostatnio na stronie24.01.2010 @22:36:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze155 posty na forum7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~RusseN    10.12.2008 @19:11:00
Elo mógłbyś zerknąć na moje grafy i dać mi jakieś rady?
pozdro;D
~Dilok    06.12.2008 @02:04:33
dzieki!
pozdro;]
_______


~lrbandziorno    15.11.2008 @17:24:27
dziex.pzdro
~bezetwu1    14.11.2008 @23:50:57
to nie cienie...... nie wiem jak to opisac
ale znam zasady
_______
widziałeś? oceń
~gingerr    25.08.2008 @16:47:09
~mhtstudio    15.08.2008 @17:35:10
dzieki :D
~partycja    28.06.2008 @13:54:51
Ja też nie, ale tyle razy dostałam po uszach za podobne ujęcia, że jestem na wytknięte Ci błędy szczególnie wrażliwa;]
Z przyjmowania konstrultywnej krytyki -piątka!

pozdrawiam
~paulinap    19.06.2008 @12:48:15
nie? acha xD
dobrze wiedziec xD
_______
bladzi od ekranu jak trupy.
~JohnnyGarcia    17.06.2008 @14:01:47
dzieki ciekawa galeria
~Beson    17.06.2008 @13:31:46
Dzieki.
_______
Reporterka i tyle w tym temacie...
~toOsia    06.05.2008 @15:07:29
dzięki wielkie ... kiedy coś nowego ? :D
~toOsia    03.05.2008 @23:37:47
narysował bys .. za to ja graffiti nie ma szans pozdrawiam
~daniel90    03.05.2008 @10:11:21
nie wiemjakos tak po prostu rysuje to co widze
_______
:DZAPRASZAM DO SIEBIE OCZYWIŚCIE :D
i do mojej grupy: MOTORYZACJA W OŁÓWKU
~tajus    02.05.2008 @19:01:00
a dziękujęcieszę się, że pracka się spodobała pozdrawiam!
~kuba1233    29.04.2008 @16:36:14
dzięki
~mhtstudio    29.04.2008 @10:57:41
Dokladnie tam
~oxanne    27.04.2008 @18:01:52
haha pewnie, że jest zajebiaszcza
_______
Здраствуїцє Товаришу! Дьєржи мєч.
~paulinap    27.04.2008 @12:29:48
to jestem ciekawa co tu jeszcze zamieścisz.wiec bede cie obserwowac ajjjjjjj.
_______
bladzi od ekranu jak trupy.
~paulinap    27.04.2008 @10:30:28
przewaznie zawsze sie tak mówi. ale spoko.rozumiem.
wiec zycze jak najleprzych produkcji na przyszłość
_______
bladzi od ekranu jak trupy.
~setuno    17.04.2008 @16:52:39
dzieki fajny projekcik. startuj na scianie z nim
~D50    13.04.2008 @18:59:41
Taka zaleta albo i wada ruskiego heliosa na pełnej dziurze... to analog nie cyfra...efekt widoczny po wywołaniu....
_______
S5 Pro, soczewki na F-mount, metze do błyskania i radyjko do nich. koterie, kliki, kółka wzajemnej adoracji .. ..out.
http://www.nikond50.yoyo.pl
~miscone    10.04.2008 @16:58:34
koment za koment widze;P
~toskaniau    03.04.2008 @15:08:53
To tak jak mój
~ZeszOne    01.04.2008 @22:14:58
Nosz kutwa bedziesz mi wmawail.
8 lat z malymi lub wiekszymi przerwami ale 8.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt